November 08, 2024, 05:00 PM
Hunst steadied himself, the faintest hint of a smile creeping onto his otherwise steely expression. His gaze held hers, unwavering, as he took in the fire that had flared within her — that deep-seated strength that had always been there, buried, but rarely drawn out like this. Reverie’s breath was ragged, her body taut as though she still expected an attack, yet here she stood, unharmed, victorious even.
He stepped forward, unhurried but firm, his massive frame casting a long shadow across her.
The command was gentle, almost coaxing, though his eyes bore into her with quiet intensity. He wanted her to know this power — her power. To let her strength settle into her bones, a new truth embedded beneath the scars of past battles and burdens. From here, she didn’t have to run. Not from him, and not from herself.
Felt good, didn’t it?he rumbled, voice low and rough, letting her linger in that realization a beat longer.
He stepped forward, unhurried but firm, his massive frame casting a long shadow across her.
Again. Hit me again.
The command was gentle, almost coaxing, though his eyes bore into her with quiet intensity. He wanted her to know this power — her power. To let her strength settle into her bones, a new truth embedded beneath the scars of past battles and burdens. From here, she didn’t have to run. Not from him, and not from herself.
3-3-3
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
[m] The only time I'd ever call you mine - by Reverie - November 07, 2024, 05:20 PM
RE: The only time I'd ever call you mine - by Hunst - November 07, 2024, 08:49 PM
RE: The only time I'd ever call you mine - by Reverie - November 07, 2024, 09:55 PM
RE: The only time I'd ever call you mine - by Hunst - November 07, 2024, 10:09 PM
RE: The only time I'd ever call you mine - by Reverie - November 07, 2024, 10:57 PM
RE: The only time I'd ever call you mine - by Hunst - November 07, 2024, 11:08 PM
RE: The only time I'd ever call you mine - by Reverie - November 07, 2024, 11:26 PM
RE: The only time I'd ever call you mine - by Hunst - November 07, 2024, 11:37 PM
RE: The only time I'd ever call you mine - by Reverie - November 08, 2024, 12:02 AM
RE: [m] The only time I'd ever call you mine - by Hunst - November 08, 2024, 12:17 AM
RE: [m] The only time I'd ever call you mine - by Reverie - November 08, 2024, 04:53 PM
RE: [m] The only time I'd ever call you mine - by Hunst - November 08, 2024, 05:00 PM
RE: [m] The only time I'd ever call you mine - by Reverie - November 08, 2024, 05:38 PM