Moonspear Sweet child of mine - where do we go now?
Ghost
3,526 Posts
Ooc — Me
Birdcatcher
Trapper
Master Storyteller
Offline
#9
"Scouter or Trackouter... I think the last one sounds better," Wraen played with the two names of the different trades, but despite this light-minded response, she nodded and smiled in response that she had understood everything and that this everything would be in her mind to stay. 

"I am good with scents, when I am not lost," she added, because her last adventure did not speak very highly of her tracking skills. In her defence, however, there had been a snowstorm, which had hidden and washed away most of the trails, and finding a way back under those conditions, was challenging even for an experienced wolf. "Mom did a rather good job at preparing us for the life on our own - finding different food sources and stuff. You know - "desperate food", "green forage", when all else fails, or the "pig food"," Wraen paused here having a feeling that she had missed something and she really had. "Oh, and the "eat all that's more valuable than flea-skin" kind of food."

ooc: very lovely avatar. :)
Messages In This Thread
Sweet child of mine - where do we go now? - by Wraen - December 25, 2017, 02:03 PM
RE: Sweet child of mine - where do we go now? - by Hydra - December 27, 2017, 11:02 AM
RE: Sweet child of mine - where do we go now? - by Wraen - December 27, 2017, 02:10 PM
RE: Sweet child of mine - where do we go now? - by Hydra - December 27, 2017, 02:43 PM
RE: Sweet child of mine - where do we go now? - by Wraen - December 28, 2017, 05:16 PM
RE: Sweet child of mine - where do we go now? - by Hydra - January 02, 2018, 07:31 PM
RE: Sweet child of mine - where do we go now? - by Wraen - January 04, 2018, 02:02 PM
RE: Sweet child of mine - where do we go now? - by Hydra - January 05, 2018, 12:03 PM
RE: Sweet child of mine - where do we go now? - by Wraen - January 05, 2018, 12:23 PM
RE: Sweet child of mine - where do we go now? - by Hydra - January 05, 2018, 01:45 PM
RE: Sweet child of mine - where do we go now? - by Wraen - January 05, 2018, 02:10 PM
RE: Sweet child of mine - where do we go now? - by Hydra - January 05, 2018, 02:38 PM
RE: Sweet child of mine - where do we go now? - by Wraen - January 05, 2018, 03:07 PM